Afstuderen in Melbourne - Reisverslagen van Mirte Rutjens - WaarBenJij.nu Afstuderen in Melbourne - Reisverslagen van Mirte Rutjens - WaarBenJij.nu
Afstuderen in Melbourne

Momenteel ben ik bezig met de opleiding van huidtherapie en zit ik in mijn laatste jaar. Samen met een vriendin/klasgenoot hebben we de unieke kans gekregen om ons afstudeeronderzoek te doen in Melbourne, Australië. Ons afstudeeronderzoek gaat over huidkanker waarbij de nadruk ligt op de diagnose en de behandeling hiervan.

Recente Reisverslagen:

10 Oktober 2014

Week 2 Afstuderen

29 September 2014

Eerste week
Mirte

Ik ben Mirte Rutjens, 23 jaar oud en volg de opleiding huidtherapie in Den-Haag. Ik zit momenteel in mijn 4e jaar en ga dit jaar afstuderen in Australie. Een goed moment om te delen waar ik ben

Actief sinds 18 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2104

Voorgaande reizen:

24 September 2014 - 18 Februari 2015

Afstuderen in Melbourne

Landen bezocht: